maandag 17 mei 2021

De bouw 12 mei

 Ook op São Miguel was het een lang weekend en zodoende kregen we vandaag pas de foto's van afgelopen woensdag.
Ze zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het dak en ook al ligt er alleen nog maar hout en betonijzer, het ziet er nu vanaf de straat toch al redelijk echt als een huis uit.


Geweldig het uitzicht op de miradouro en de Tromba do Elefante.
Ik kan met nog zo goed herinneren dat we voor de eerste keer het eiland bezochten en op deze miradouro kwamen.
We aten er een plaatselijke lekkernij die we gekocht hadden voor onderweg en ik ging een foto maken van het uitzicht naar beneden, maar ik zorgde er wel voor dat die 3 lelijke huisjes niet op de foto kwamen lol
Nooit kunnen denken dat een jaar later wij een van die lelijke huisjes zouden kopen.
Het uitzicht richting Ribeira Grande; wij gaan maar eens denken over een dakterras :-)









5 opmerkingen:

Margriet zei

Geweldig! Wat moet het een heerlijk vooruitzicht zijn dat jullie hier over een tijdje naar toe kunnen gaan!

Jolande zei

Ja daar krijgen we nu wel echt zin in.
We gaan zo snel mogelijk als ik gevaccineerd ben, als dat ooit nog gaat gebeuren...want het zou wel fijn zijn als het huis opgeleverd werd met keuken en badkamer.

Bertiebo zei

Fantastisch

trompke zei

Wow.... Ik zou meteen heen willen. Maar ja, dat gaat niet hè?

Jolande zei

Normaal waren we denk ik al wel een keer (of meer) gaan kijken, maar dat gaat nu inderdaad niet.
Maar we hebben alle vertrouwen in Nuno en zijn ontzettend blij dat hij ons elke week zoveel foto's stuurt.
Zodra ik twee keer gevaccineerd ben gaan we die kant op om de rest van de keuken en sanitair te bestellen én om natuurlijk ook even op het dak te staan hahaha