maandag 10 mei 2021

Lockdown dag 415

 Wat eten betreft stond vandaag niet onder een goed gesternte.
Uit het bakpakket van Jasmine bakten we vandaag Toscaans brood en het huis rook alsof we in een pizzeria zaten :-)
Toen het klaar was zag het er prachtig oranje uit.
De eerste boterham ging wel, de tweede ging me tegen staan en de rest van de dag heb ik het brood teruggekregen.
Ik heb dat met o.a. komkommer en meloenen en die eet ik dan ook nooit, alhoewel ik ze wel heel lekker vind.
Paul heeft nooit last van zoiets, maar zelfs hij heeft het brood de hele middag lopen eten, dus dit gaat niet in de herhaling.
's Avonds wilde ik eens een keer aardappelen eten en haalde de nieuwe zak tevoorschijn die Delhaize gebracht had, maar toen ik die open maakte zag ik daar een woud van spruiten van meer dan een centimeter hoog....
Dat ging hem dus ook niet worden.
Gelukkig hebben we dit soort dingen met eten niet vaak en was de homemade Chipotle die ik daarna  vlug maakte wel heel lekker.

1 opmerking:

Margriet zei

Het brood klonk wel lekker......jammer dat het zo zwaar op de maag lag!