donderdag 13 mei 2021

Lockdown dag 418

 De weersvoorspelling voor dit lange weekend was heel veel regen én onweer...
Aangezien ik er niet aan moet denken om ergens in een bos of open veld te lopen als er onweer komt, besloten wij dit weekend thuis te blijven.
En zo gingen Julian en ik aan het poetsen in de keuken, die vorige week al op de planning stond als extra.
Paul ging toen ook maar nuttig bezig
De rest van de dag heb ik een begin gemaakt aan het nog eens doorkijken van mijn stapels magazines op zoek naar plaatjes voor de prompts die ik nog in wil halen.
Dat is niet iets om uren aan een stuk te doen en dat heb ik toen afgewisseld met het aanvullen van het Ikea lijstje.
Ik was heel blij om te zien dat ze de ladenkastjes die ik wil hebben toch weer in het assortiment hebben en er nu zelfs bureautjes van hebben, dus dat werd meten en kijken op de plattegrond met de poppenhuismeubeltjes.
's Avonds heb ik nog wat tv gekeken op mijn computer :-)



Geen opmerkingen: