vrijdag 14 mei 2021

Lockdown dag 419

 Ook al was het een vrije dag en zouden we niet weg gaan, we waren toch vroeg beneden, want Delhaize zou in de eerste helft van de ochtend komen en ik wilde wel voor die tijd even rustig ontbijten.
Ze kwamen ook inderdaad vroeg en nadat we de boodschappen gewassen hadden ging Paul verder met onkruid uit de voortuin halen en deden Julian en ik de benedenverdieping.
Na de lunch ben ik voornamelijk bezig geweest met mijn Ikea lijst voor de inrichting van het nieuwe huis.
Daar gaat veel meer tijd inzitten dan je zou denken, want we willen in dit huis zo min mogelijk plastic hebben (tenzij het gerecycled is), dus dan is het soms best wel zoeken en product info lezen.
Planners kosten ook veel tijd, maar ik vind het erg leuk om zo dingen samen te stellen.
Hier was ik bezig met de kapstok/opbergruimte in de gang.
In de tuin zag ik vandaag de eerste boterbloem en daar was ik heel blij mee, want daar had ik nog geen foto van voor in mijn bloemen journal.
Tussen de buien door ben ik er een foto van gaan maken en heb ik ook nog even met de plantenapp rondgelopen om te kijken of er nog meer plantjes stonden waar ik nog een foto van moest hebben, maar het bleef bij de boterbloem.
Vanavond heb ik weer eens een musical gekeken op The Show Must Go On
bestaat alweer 40 jaar en daarom werd de filmversie uit 1998 nog een keer uitgezonden.
Die heb ik tijdens deze lockdown periode al gezien én ik heb hem natuurlijk zelf ook, maar hij verveeld nooit.



1 opmerking:

Margriet zei

Dat is lang geleden dat ik Cats heb gezien.....heb ik best weer eens zin in!