woensdag 12 mei 2021

Lockdown dag 417

 Ik zat vandaag in een hele creatieve flow en ben dan ook de hele dag lekker bezig geweest met het werken aan allerlei oude prompts die ik nog in wilde halen.
De enige foto die ik maakte was van de linzencurry die we aten. Jasmine en ik sturen elkaar elke avond een foto van wat we eten.
Na het eten gebeurde er iets (externe factor) waardoor ik zo ongelofelijk kwaad werd dat de fijne flow helemaal totaal om zeep was.
Toen ben ik op de bank gaan zitten lezen in mijn nieuwe boek met Mandu op schoot en daar werd mijn humeur wel beter van :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik hoop dat het eten lekkerder was dan dat het er uitziet LOL Gelukkig kon je de dag toch nog tevreden afsluiten.

Jolande zei

Het ziet er inderdaad niet uit, maar het smaakt heerlijk.
Het is een makkelijk "uit de voorraad" recept, voor als ik door de verse groenten heen ben.