zondag 23 mei 2021

Lockdown dag 428

 Het was vandaag zowaar droog, maar het was geen mooie Pinksterdag, er hingen zulke donkere wolken dat we toch maar niet weggegaan zijn.
Ik had nog een hele boel postzegels liggen die uitgezocht moesten worden, maar ik zou dan het hele opruimsysteem moeten veranderen omdat ze niet meer in het album paste.
Dat had ik steeds uitgesteld omdat ik daar wel 'iets' langer dan een uurtje mee bezig zou zijn, maar vandaag had ik de moed verzameld om eraan te beginnen.
Tussendoor heb ik nog wel wat andere dingen gedaan, zoals Portugees leren en eten maken.
Ik had nog twee afbak ciabatta's die op moesten en daar hebben we toen kaasfondue bij gegeten: lekker en makkelijk.
Na het eten ben ik weer verder gegaan, Paul vond dat ik zo leuk bezig was dat hij er een foto van ging maken.
Het was laat voor we naar bed gingen, maar alle postzegels zijn uitgezocht en opgeruimd; ik heb zelfs een doosje dubbele knutselpostzegels om mee te nemen naar Capelas!

1 opmerking:

Margriet zei

Geeft ook wel weer voldoening als alle postzegels netjes gesorteerd zijn.