zondag 2 mei 2021

Lockdown dag 407

 Ik had vandaag weer veel foto's uit te zoeken, caches te loggen en logjes te maken en zo kon ik lekker veel zitten en mijn voet ontlasten.
's Middag heb ik in mijn Altered bloemenboek gewerkt
Daar ben ik in 2012 mee begonnen en er zitten wel wat foto's in, maar van heel veel bloemen die er als tekening instaan wist ik niet hoe ze er in het echt uitzien.
Nu met de plantenapp heb ik ineens heel veel bloemen uit het boek op de foto kunnen zetten, die foto's heb ik uitgeprint en in het boek geplakt.
We aten snel klaar eten uit voorraad: rode kool, appelmoes, aardappelpuree en zeesticks, dus hoefde ik niet zolang op mijn voet te staan bij het koken.
's Avonds heb ik  nog een Youtube live gekeken en daarna samen met Paul een film.
 
Maar de foto van de dag, zeg eigenlijk maar foto van het jaar, is gemaakt door Julian
De andere kattepoezen zaten altijd gezellig samen in deze stoel, maar van deze twee had Maui zich de stoel toegeëigend.
De laatste tijd had Mandu ook ontdekt dat je er erg lekker in kunt liggen en toen was het steeds wie er het eerste in ligt heeft gewonnen.
Vorige week zei ik nog tegen Julian dat ik niet snapte dat ze er niet gewoon samen in gingen liggen, zoals de anderen en zie, vandaag waren ze zo slim en kon Julian deze foto maken.
Komt vast omdat ze weer een jaartje ouder zijn, gisteren zijn ze 4 geworden!
De tijd vliegt...en steeds harder.
 



1 opmerking:

Margriet zei

4 al weer! Gezellig zo saampjes in de stoel.