vrijdag 7 mei 2021

Lockdown dag 412

 Na het poetsen gingen Paul en Julian een voorraad sojamelk inslaan bij de Aldi.
Normaal zou ik meegegaan zijn, maar Julian en ik staan op de reservelijst voor vaccinaties en als je opgeroepen wordt moet je binnen het half uur er zijn.
 Vandaag was een vaccinatiedag en aangezien Julian een hogere prioriteit heeft als ik, was het slimmer als hij mee zou rijden, als hij dan opgeroepen zou worden kon hij gelijk doorrijden.
Natuurlijk gebeurde dat niet, maar we hebben wel weer een voorraad sojamelk in huis.
 's Middags heb ik zitten knutselen.
Tijdens het eten koken is het me gelukt om 4 vingers van mijn linkerhand te overgieten met kokend water...ik ben weer helemaal op  dreef de laatste weken..zucht.
Gelukkig kan ik veel met 1 hand, dus hadden we toch eten op tafel :-)
En toen was het weer vlieger- en musicalavond; ik keek er weer een uit mijn eigen voorraad, die nu bijna op is.

 

 

1 opmerking:

Margriet zei

O nee J-tje, wat ben je weer lekker bezig :-( Sterkte!