zondag 16 mei 2021

Lockdown dag 421

 DE foto van de dag werd gemaakt door Julian.
Maui drinkt het liefst water uit de kraan en is er dan ook als de kippen bij als wij de kraan open doen.
Ik zet de kraan dan zo dat er een heel dun straaltje uitkomt en dan lebbert hij heerlijk wat water naar binnen.
Dat is een leuk gezicht, maar het allerleukste gebeurt als hij klaar is met drinken. dan duwt hij met zijn kopje de kraan dicht :-)
We zien hem dus regelmatig bij de gootsteen, maar liggend in het halve gootsteenbakje hebben we hem nog nooit gezien.
 
Ik heb ook een foto gemaakt
Het grootste gedeelte van de dag ben ik in de computerkamer bezit geweest en toen ik een keer naar de keuken liep en op weg daar naar toe door mijn kamer kwam rook ik lelietjes van dalen.
En inderdaad, op mijn tafel vond ik een boeketje, dat had Paul daar stiekem neergezet: zó lief.



2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Superlief. Je boft. Ik ook hoor

Margriet zei

Wat een prachtige foto van Maui! En dat bosje lelietjes is echt superlief ❤️