zondag 9 mei 2021

Lockdown dag 414

Vandaag is het moederdag!
Eerst stonden er allemaal pakjes in de garage en die stonden nu voor me op tafel.
We hebben niet zoveel inpakpapier meer, dus ik had gezegd dat ze niet alles hoefden in te pakken, maar dat ik de doosjes wel zou uitpakken.
De grote witte doos had Jasmine hier naar toe laten sturen en kwam van Cook & Bake.
"Omdat je nu zo een huiselijke bak en jam moeder bent geworden." hahaha Heel origineel!
Maar aan de knutselmoeder werd ook nog gedacht, door Paul en Julian
net als aan de lezende en graag naar musicals kijkende moeder :-)
Ik ben dus heel erg in de roomboter gebakken en heb nu lege verlanglijstjes :-)
Jasmine had natuurlijk wel een beetje gelijk, met die bakmoeder, want ik had zelf weer een appeltaartje gebakken voor vandaag bij de koffie.
De rest van de dag heb ik wat zitten knutselen en lezen.
We aten Fish&Chips waar ik bijna niets aan hoefde te doen :-) en 's avonds heb ik nog een film gekeken.
Het was een leuke, rustige moederdag.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Leuk dat ze je zo verwennen!

Margriet zei

Wat ben ;je heerlijk verwend!