donderdag 1 juli 2021

Lockdown dag 467

 Ik had nog wat dingen liggen waar ik de naaimachine voor nodig had en die heb ik dan vandaag maar eens tevoorschijn gehaald.
Na nog wat andere huishatelijkheden dacht ik eindelijk te gaan knutselen, maar Paul en Julian vroegen of ik 'even' kon helpen met het maken van een weblog voor de vrijdagavond vlieger foto's.
Van knutselen is niets meer gekomen.
 
Verder belde de bemiddelaarster van de bank nog.
Ze was gebeld door een hele hoge baas in Parijs, dat het toch allemaal niet zo bedoeld was, zo vervelend blablabla en of ze wilde vagen of hij Paul eens zou mogen bellen.
Ik zei al tegen Paul er zal wel brand uitgebroken zijn en geen mens die weet hoe het geblust moet worden, dat ze na 4 dagen al bellen.
Wordt vast vervolgd :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ben benieuwd!

Jolande zei

Wij ook nog steeds, want zoals alles laten ze ook dit weer sloffen...
Maar je loopt er toch steeds aan te denken en dat is nou niet echt fijn voor de rust.