dinsdag 27 juli 2021

Lockdown dag 493

 De twee weken na mijn laatste vaccinatie zitten erop en om dat te vieren ben ik vandaag naar de Action gegaan.
Ik ging naar die in Korbeek Lo, dat is de minst leuke in de omgeving, heeft het minste en is waarschijnlijk daarom ook de rustigste, maar ik wilde kalm beginnen.
Het was inderdaad rustig en iedereen die er was hield zich keurig aan de regels, wat heel prettig was.
Ik had een lijst zo lang als mijn arm, heb lang niet alles kunnen vinden, maar toch een aantal dingen voor het nieuwe huis en wat knutselspullen.
De rest van de dag ben ik bezig geweest met foto's maken voor de inventaris en het boekje bijwerken.
Daarna heb ik de nieuwe stempeltjes zitten stempelen en dat was heerlijk, ik kreeg helemaal weer zin om te gaan knutselen.
 


Geen opmerkingen: