vrijdag 30 juli 2021

Lockdown dag 496

We hebben een Ikea lijstje met spullen die we graag willen hebben voor ons nieuwe huis, maar niet alles was op voorraad toen wij er vorige week waren.
Het laatste bureau dat ik graag voor mijn hobbyhoek wil hebben was net voor onze neus weg :-(
De app staat ingesteld op Zaventem en dan kan ik zien wat er op voorraad is en hoeveel.
Donderdagavond besloot ik hem eens op Luik te zetten en toen bleek na sluitingstijd dat er nog 1 bureau was.
Ook de andere twee bureau's waren er, dus reden we vanmorgen vroeg weg en liepen we om iets over tien gelijk door naar het magazijn.
De app verteld ook welke gang en nummer je moet hebben, dus zoeken hoefden we niet en zo hadden we in een mum van tijd de drie bureaus op de kar liggen. 
Die zijn we gaan betalen en in de auto leggen en daarna zijn we nog een rondje door de winkel gaan maken, waarbij we ook weer het een en ander kochten.
Jasmine had gevraagd of we voor haar een hoes voor een fauteuil mee wilden nemen.
Eerst moest er bij de balie een papier ingevuld worden, bij de kassa moest je afrekenen en daarna kon de hoes opgehaald worden en daar staat Paul nu op de wachten.

Aan de andere kant van het plein zit

Online hadden we een salontafel gezien die we even in het echt wilden gaan bekijken.
Helaas die hadden ze niet staan, dus moeten we alsnog naar de Jysk hier in de buurt.
Met een wagen volgeladen vertrokken we.
We hebben nog even een omweg gemaakt naar de Action in Hannuit, dat is een hele fijne winkel waar ze veel dingen hebben.
Het was helemaal de moeite waard, want ik heb best wat dingen van mijn lijstje kunnen kopen.
Thuis hebben we ons weer bezig gehouden met het uitladen van de auto, foto's maken en inventaris bijwerken.

Geen opmerkingen: