dinsdag 13 juli 2021

Lockdown dag 479

 De afgelopen nachten had ik erg slecht geslapen, maar de nacht van zondag op maandag was helemaal rampzalig.
Van de week zat er een mug in de pc kamer, die kregen we maar niet te pakken, maar hij heeft mij wel flink te pakken gehad op mijn benen.
Ik kon niet slapen van de jeuk en ging naar de badkamer om er tea tree oil op te doen en toen ontdekte ik achter op mijn kuit een teek die dus wel vast zat...
Er zat niets anders op dan Paul wakker te maken en samen zijn we naar beneden gegaan en heeft hij de teek weggehaald.
Toen we weer in bed lagen zag ik ook nog een spin in onze slaapkamer en toen was het helemaal om zeep en heb ik het vier uur zien worden.
Dat bovenop al het slaapgebrek en gezeur met de bank, maakte dat ik me vandaag een zombie voelde.
Ik kwam niet verder dan lamlendig tv kijken, maar omdat we toch iets moesten eten heb ik gado gado gemaakt.


Geen opmerkingen: