vrijdag 2 juli 2021

Lockdown dag 468

 Na een ochtend poetsen waren we van plan om 's middags te gaan cachen, maar natuurlijk kwam Delhaize helemaal aan het eind van het tijdslot.
En daarna hebben we nog ruim anderhalf uur langer moeten wachten, want ze kwamen maar niet want rondom Leuven bleek het helemaal vol te staan.
Toen ze eindelijk kwamen en alle boodschappen gewassen en opgeruimd waren, was het niet meer de moeite om nog weg te gaan en zijn we thuis gebleven.
Paul heeft vakantie wat vliegeren betreft en daarom hebben we samen een opgenomen film gekeken
 i.p.v. dat ik een musical keek.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Het is lang geleden dat ik die heb gezien.

Jolande zei

Voor mij ook, ik heb hem volgens mij in de bioscoop gezien toen hij uitkwam. Paul had hem zelfs nog nooit gezien (die houdt niet zo van thrillers).