zondag 18 juli 2021

Lockdown dag 484

 Omdat we gisteren zoveel gelopen hadden bleven we vandaag thuis om onze voeten wat rust te gunnen.
Ik ben bijna de hele dag bezig geweest met het uitzoeken van de foto's, het maken van logjes en het loggen van de caches van onze cachedag gisteren.
Nu hebben we een mooie, uit smiley's bestaande geoart erbij op de kaart.
Tussendoor heb ik alvast de was gedaan, hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Het was heerlijk weer, dus het grootste gedeelte kon buiten aan de droogmolen.
Normaal is het gras daaronder redelijk kort gemaaid, omdat ik niet door hoog gras wil lopen.
Nu stond het te hoog, ik heb toch de was opgehangen en ja hoor, gisteravond had ik weer een teek vast op mijn been...
Paul kan uren in het hoge gras zitten, zonder probleem, ik hoef er maar naar te kijken en hoppa het is weer prijs, ik krijg er de zenuwen van die rot beesten.

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Dat is bij ons met muggen zo. F. noooit een steek. Ik daarentegen... maar een teek is erger

Jolande zei

Oh dat is hier precies hetzelfde, zitten we samen met 1 mug in de kamer, zit ik onder de steken en heeft Paul er geen een.
Ik heb altijd erg lang last van muggenbulten, maar inderdaad tekenbeten vind ik erger.