donderdag 25 maart 2021

De Bouw 24 maart

 Paul kreeg net weer nieuwe foto's binnen van de bouw en oh wat vind ik ze weer leuk!
Ze werken zo hard, alles is klaar voor het storten van de vloer van de bovenverdieping. 
Vanaf de achterkant zien we niet alleen de tuin van de buren, maar ook de bergen van Sete Cidades.
Die zien we ook vanaf de voorkant nog een stukje én we kijken uit op de Miradouro
Maar het uitzicht op de oceaan recht voor de deur is natuurlijk helemaal het einde.
Ik vraag voor mijn verjaardag een walviskijker :-)










Wat zou ik graag ook even op die vloer willen lopen :-)


3 opmerkingen:

trompke zei

Mooi om te volgen! 🏡🧱🔨

Bertiebo zei

Wat gaat het hard zeg! En wat wordt het mooi. Ik zou ook zeker een walviskijker willen!!!!

Margriet zei

Oh, ik lees het al....jullie hebben bijna een plafond LOL Geweldig uitzicht!