maandag 8 maart 2021

Lockdown dag 352

 Tussen het wassen en brood bakken door zijn Paul en ik naar de Aldi gereden om sojamelk te kopen.
We hadden nog maar 5 pakken, die voorraad moest dus nodig worden aangevuld.
Maui is gek op handdoeken en toen ik terugkwam van een stapel was naar boven brengen, zat het mormel op een net gewassen handdoek en was hij bezig om met zijn kopje de stapel om te duwen, dat is hem gelukkig niet gelukt :-)
Deze maand is Saint Patrick's Day en daarom had ik zin in het daarvoor gemaakte journal te werken
's Avonds had ik een groen waas voor mijn ogen :-) en daarom hebben we The Color Purple gekeken, die we al maanden geleden hadden opgenomen.
Het programma ervoor liep vreselijk lang uit en zodoende stonden de laatste 10 minuten niet meer op de opnamen...dat vond ik dus echt balen.
Gelukkig vond ik het einde op YouTube, zodat we toch de hele film gezien hebben.
 

 



1 opmerking:

Margriet zei

Gelukkig kon je het einde van de film nog vinden, want dat is anders wel heel vervelend.