zaterdag 27 maart 2021

Lockdown dag 371

 Het zou vandaag regenen (wat het dus niet gedaan heeft) en daarom bleven we thuis.
Ik was de kapsels van Paul en Julian nu zo beu, dat ik zei dat er nu wat aan ging gebeuren of dat ze anders maar moesten wachten tot ik weer eens zin zou hebben en ze met staartjes konden gaan lopen.
Dus werd het kappertje spelen.



Zo dat ziet er een heel stuk beter uit!
Het nadeel van dat lange haar is dat het me veel meer tijd kost om het weer enigszins netjes te krijgen, dan dat je er elke 3 a 4 weken de tondeuse op zet.
De rest van de dag zijn we bezig geweest met de keuken voor het huis in Capelas.
Er moet zoveel mogelijk online gedaan worden, want er is wel een levertijd van 3 tot 4 maanden, dus dat werd een hoop opzoeken, kijken, nadenken enz.
Maar er zijn dingen zoals de kastdeurtjes, het aanrechtblad en de handgrepen, die ik toch eerst in het echt wil zien, dus die moeten wachten tot we gevaccineerd zijn en weg kunnen.
 's Avonds hebben we lekker bank gehangen en twee films gekeken.
Toen ik naar bed ging heb ik gelijk mijn wekker een uur vooruit gezet, dus lagen we extra laat in bed :-)
 



5 opmerkingen:

Margriet zei

Ze zin er weer keurig uit. Je zou Jasper moeten zien, hij is net een hippie, zo lang is zijn haar LOL

Jolande zei

Gewoon online een goede kappersschaar kopen en die erin zetten :-)

Margriet zei

Ik ben wel benieuwd wanneer hij er zelf genoeg van krijgt ;-)

Jolande zei

Laat hij het bewust groeien of is het een lockdownkapsel?

Margriet zei

Hij heeft altijd wel redelijk lang haar, maar hij is nu sinds ongeveer juli 2020 niet meer naar de kapper geweest. Deels door Corona, maar ook omdat hij te lui is om een afspraak te maken!