vrijdag 12 maart 2021

Lockdown 356

 Julian en ik waren aan het poetsen toen ik ineens een Delhaize auto zag staan.
Je krijgt altijd een periode van twee uur door waarin ze komen, maar dit was ruim een uur vroeger, dus in eerste instantie dacht ik dat het misschien voor een van de buren was.
Maar Paul bleek een sms te hebben dat ze onderweg waren, dus stopten we met poetsen om met de boodschappen in de weer te gaan.
Daarna ging het poetsen weer verder, maar omdat het inmiddels lunchtijd was geworden en we dan heen en weer lopen naar de keuken, ben ik pas na de lunch gaan dweilen.
Toen had Paul nieuwe foto's gekregen van ons huis en heb ik die allemaal verwerkt, zodat ze allemaal mooi in volgorde van de bouw staan.
Die van deze week zijn echt heel leuk, de binnenmuren staan nu en nu zie je het echt de vorm van een huis krijgen.
's Avonds was het natuurlijk weer vlieger/musicalavond.
The Show Must Go On is inmiddels weer begonnen, maar op maandag toen was het Letters Live i.v.m. Vrouwendag, maar dat is niet mijn ding dus dat heb ik niet gekeken.
Helaas was er geen show vanavond, maar aangezien in London de theaters in mei weer open gaan, weet ik niet of er nog wel shows zullen komen, maar we zien wel.
Ik heb dus weer een musical uit mijn eigen collectie gekeken
Zo ontzettend leuk!
Daarna heb ik nog de extra's op de dvd gekeken en toen was de avond alweer om.
 

Geen opmerkingen: