zondag 28 maart 2021

Lockdown dag 372

 Bij ons in de tuin staat de jasmijnstruik in bloei en dat vind ik zo mooi.
's Ochtends moest er van alles, maar na de lunch gingen we in Wallonië een paar church micro's doen, althans dat was het plan.
Zo kwamen we in Hamme Mille in een straat waar allemaal bomen in bloei stonden.
echt schitterend.
En toen bleek ik ineens niet meer ingelogd op geocaching en toen ik weer wilde inloggen kreeg ik de melding dat het account niet meer bestond ????
Ik probeerde het nog eens, zelfde verhaal.
Toen Paul keek was het bij hem ook hetzelfde, dus we hadden zoiets van straks is het account gehackt.
Omdat we nu toch niet meer konden cachen zijn we terug gelopen naar de auto waarbij we onderweg langs deze muurschildering kwamen.
Thuis bleek Julian's account wel te werken en hij kon ons ook nog gewoon zien, dus maar een mailtje naar de helpdesk van geocaching.com gestuurd.
Na een uurtje werkte het weer en later kregen we een mail terug dat ze last hadden van een technische storing.
Thuis zijn we weer verder gegaan met de keuken en ik ben alvast gaan wassen, want morgen is Paul vrij.
's Avonds hebben we nog een film gekeken.



1 opmerking:

Margriet zei

Die bomen zijn prachtig!