vrijdag 5 maart 2021

Lockdown dag 349

 Nadat we ons 's ochtends bezig gehouden hadden met poetsen was het na de lunch tijd om boodschappen te bestellen.
Terwijl we daarmee bezig waren kwam Maui ons gezelschap houden.
De website van Delhaize is traag en niet erg klandvriendelijk, dus dat is niet met een half uurtje klaar.
Omdat ze ook verschillende toiletartikelen al een paar weken niet kunnen leveren dacht ik eens op de site van Kruidvat te kijken en die blijken ook aan huis te leveren.
Ik maakte een account aan, zocht bij elkaar wat we nodig hebben, maar toen we wilden betalen bleek dat er voor Nederland en Belgie aparte sites zijn waarop je moet bestellen en ik zat uiteraard op de verkeerde...
Enfin ik begon gewoon 'vrolijk' opnieuw en toen alles besteld was, was het vijf uur, was de middag voorbij en kon ik beginnen met eten maken...
Tijdens het journaal was de persconferentie waarin versoepelingen werden aangekondigd, voor de komende maanden, als de cijfers het toelaten.
Daarna was het weer tijd voor een musical.
We bleken er nog een van Studio100 te hebben
Nu heb ik alle vijf musicals die we in huis hebben gezien.
Robin Hood zag ik vandaag voor de allereerste keer en ik denk dat ik van de vijf musicals die we hebben het de leukste vind.

1 opmerking:

Margriet zei

Online bestellen is zo makkelijk nog niet!