donderdag 4 maart 2021

Lockdown dag 348

 Het was een hele grijze regenachtige dag vandaag.
 Julian en ik hebben de woonkamer extra onderhanden genomen en het was wel een ideale dag om de ramen te zemen.
'De rest van de dag heb ik mezelf nog bezig gehouden met de inrichting van het huis in Capelas.
Als Paul met pensioen gaat hopen we gevaccineerd te zijn en naar de Azoren te kunnen om het laatste stukje van de bouw te kunnen volgen, maar voordat wij hier vertrekken moet er een container met huisraad verscheept worden, anders blijven we heen en weer vliegen.
Twee jaar geleden had ik al een lijstje gemaakt met wat we eventueel bij Ikea zouden willen kopen, dus ik dacht laat ik eens kijken of ik op de website van Ikea ook een soort verlanglijstje kan maken en dat kon!
Helaas leven we nu in een maatschappij dat iets elke week nieuw en nog beter moet zijn, dus de meeste dingen die op mijn lijstje stonden zijn niet meer leverbaar :-( 
Dat was dus niet echt een nuttige middag.
Tussen het avondeten en het tijdstip dat een film begon heb ik nog even in mijn Coffee Journal zitten werken.

 



1 opmerking:

Margriet zei

Ik hou er ook niet van dat je bepaalde spullen al heel snel niet meer kan bestellen, bevalt er een keer iets goed, moet je weer op zoek naar iets nieuws :-(