donderdag 25 maart 2021

Lockdown dag 369

 Vandaag moest Paul weer werken en was het voor mij weer poetsen geblazen.
Daarna ben ik bezig geweest met de foto's van gisteren en het maken van logje en toen ik daar net mee klaar was kregen we nieuwe foto's van de bouw en dat waren de leukste tot nu toe, vooral om het uitzicht op de oceaan.
Als avondeten hadden we Doe-het-zelf eten :-)
Ik had voor de eerste keer vega hamburgers van Garden Gourmet gekocht en daar kon iedereen op en tussen doen wat hij lekker vind.
Ik stak er heel modern even een stokje door.
Dat was alleen voor de foto, want ik eet een hamburger niet zoals iedereen die eet want dan stik ik erin, dus ik heb hem weer netjes gesloopt en de twee helften netjes met mes en vork gegeten :-)
Later op de avond appte Jasmine dat zij en Wim een poes geadopteerd hebben, Oh wat een schatje, het zou zo maar de moeder van Mandu kunnen zijn.
Toen heb ik nog een thriller gekeken en was deze dag ook alweer voorbij.

1 opmerking:

Margriet zei

Volgens mij heeft jullie huis nu een plafond? Mooie poes 🐈‍⬛