donderdag 1 oktober 2020

Lockdown dag 194

 Nu het echt herfst is hebben we de zomerspullen omgeruild voor de herfstspullen.
De woonkamer doen stond op het extra lijstje voor deze week, dus dat kwam goed uit.
Ik waste al het glaswerk af en Julian haalde de zomer- en herfstdoos van zolder
en nu is het hier binnen ook helemaal herfst.
Verder heb ik nog nuttig staan strijken, een theedoekenwas opgeruimd en daarna was het back-up tijd.
Door onze 'vakantie' was ik er niet aan toegekomen om in september een backup te maken van augustus, dus nu moest ik twee maanden doen.
Dat was een hele klus, maar het is weer  gebeurt, dus als mijn laptop nu crasht staan mijn foto's tenminste weer veilig.

 


1 opmerking:

Margriet zei

Het wisselen van de seizoenen heeft toch altijd wel wat, alleen vind ik het vandaag wel heel erg nat.