vrijdag 9 oktober 2020

Lockdown dag 202

 Na een dagje poetsen en boodschappen wassen, was het weer vlieger/muziekavond.
Op 9 oktober 1986 ging The Phantom of the Opera in premiere in London en omdat het vandaag dus de 34ste verjaardag was werd vanavond de uitvoering van het 25 jarig jubileum uitgezonden.
In april is die ook uitgezonden, maar he, het is The Phantom en die blijft fantastisch hoe vaak je die ook ziet, dus ik heb er weer naar zitten kijken en van genoten.
Daarna heb ik toch ook nog maar naar Behind the Mask gekeken en zo werd het laat voor we naar bed gingen.
Toen ik mijn dekbed terug sloeg liep er een of ander raar keverachtig beestje in mijn bed grrrr
Waarom heb ik dat altijd.
We hebben het gevangen en in een potje gestopt en toen ben ik naar beneden gegaan, heb het internet weer aangezet om op mijn pc te kijken hoe bedwantsen eruit zien.
Gelukkig was het geen bedwants, maar ik heb ze wel de hele nacht gezien en gevoeld...weg ontspannen gevoel.
 


1 opmerking:

Margriet zei

O jakkes, beestjes in je bed zijn echt niet leuk!