dinsdag 13 oktober 2020

Lockdown dag 206

 Deze foto vat mijn dag wel goed samen.
Ik ben bezig geweest met het naar binnen sjouwen van de dozen met niet afgewassen boodschappen en daarna heb ik geholpen met het opruimen ervan.
En omdat ik gisteren natuurlijk niet ging wassen op Paul's verjaardag, heb ik dat vandaag gedaan.
Tegenwoordig duurt dat allemaal extra lang, want de wasmachine heeft kuren en niet altijd zin om te spoelen, dus als het programma dan afgelopen is moet er nog een spoel/centrifugeprogramma achteraan gedraaid worden.
Eigenlijk zou er een monteur moeten komen, maar zolang ik het toch nog voor elkaar krijg om de was gedaan te krijgen wachten we daar mee, zeker nu alles weer helemaal donkerrood kleurt.
Het is lastig, maar niet onoverkomelijk en ik ben er 'fijn' de hele dag zoet mee :-)


1 opmerking:

Margriet zei

Je verveelt je in elk geval niet LOL