woensdag 21 oktober 2020

Lockdown dag 214

 In het najaar heeft Starbucks altijd speciale koffies en ik ben gek op de pumpkin spiced latte, maar aangezien we dit najaar niet bij Starbuccks zullen komen maakte ik het vanmorgen zelf.
Ik vond het spannend hoe het zou smaken en of het enigszins in de richting zou komen, maar man, man, man wat was dat lekker!
's Ochtends had het geregend, maar tussen de middag was het droog, dus gingen we even wandelen.
De zon scheen en het was vrij warm, maar het waaide ontzettend hard en daarom zijn we maar niet in het bos gaan wandelen.
Maar ook in de berm langs de stoep ontdekten we paddenstoelen.
We gingen de laatste opdracht van de labcache doen en daarvoor moesten we naar het uitkijkpunt.
In het weekend is het daar altijd erg druk en daarom deden we dit op een doordeweekse dag, maar uitgerekend nu waren er twee mannen in oranje pakken bovenop de toren aan het werk...
Uiteraard moesten we het aantal traptreden tellen, maar we zijn aan een picknicktafel gaan zitten en hebben dat gegokt.
In de verte zagen we de torenvalk van Ad Wouters.
De toren beklimmen we nog wel eens een andere keer, want we zijn best benieuwd wat je allemaal kunt zien als je er bovenop staat.
's Middags gebruikte ik de rest van de pompoenpuree voor een pumpkinloaf.
Eigenlijk hoort er nog een mapleglaze overheen, maar aangezien dat (harde)boter en suiker is heb ik dat achterwege gelaten.
En ook dit smaakte zo ontzettend lekker, wij hoeven helemaal niet meer naar Starbucks toe :-)


2 opmerkingen:

Margriet zei

Hahahaha, dat ik dat nog mag meemaken....J-tje die niet meer naar Starbucks hoeft LOL Maar wel fijn dat je het nu zelf ook kan maken, anders zou je al dat lekkers wel heel lang moeten missen!

Jolande zei

Ik had zelf ook niet gedacht dat ik dat zou meemaken ROFLOL