zaterdag 3 oktober 2020

Lockdown dag 196

 Ik heb er weer veel slapeloze nachten opzitten, daarom had ik vandaag de wekker uitgeslagen en  hebben we uitgeslapen tot half elf.
De hele dag was ik zo duf als een konijn :-)
De ochtend was natuurlijk al om en 's middags dacht ik te gaan knutselen.
Ik gebruik vaak de oude tv gids als onderlegger als ik dingen wil plakken, dus die ging ik uit de woonkamer halen.
De oude en de nieuwe lagen bovenop elkaar en ik was zo dom om even te gaan zitten terwijl ik keek welke de oude was.
Nog voordat ik ze in mijn handen had zat Maui al bij me, hij draaide een paar keer en nestelde zich heerlijk op mijn schoot en was niet van plan om weg te gaan :-)
Nadat ik de nieuwe gids helemaal gelezen had en de kat zo heerlijk lag te slapen ben ik maar blijven zitten.
Gelukkig kon ik bij de afstandsbediening van de tv en toen heb ik maar een film gekeken die nog op de digirecorder stond; de middag was dus ook heel nuttig besteed :-)
Na het eten was ik helemaal moe en duf, dus kwam ik ook niet verder dan een warm bad en wat tv kijken.
Zoals ik al zei: een nuttige dag lol

1 opmerking:

Margriet zei

Balen dat je weer zo slecht slaapt. Bij mij gaat het ook niet zo geweldig op het moment.