donderdag 8 oktober 2020

Lockdown dag 201

 Normaal ben ik altijd degene die Maui en Mandu 's avonds in de keuken doet, maar soms ga ik wat eerder naar bed om te lezen en dan gebeurt tegenwoordig het volgende:
Als ik uit de badkamer vandaan kom zitten de twee al op me te wachten
en zodra ze merken dat ik richting onze slaapkamer ga, staan ze samen voor de deur te dringen.
Het allerliefste zouden ze bij me op bed komen liggen, maar dat mogen ze niet.
Maui had al snel in de gaten dat daarna het plekje op mijn stoel, op een deel van het oude dekbed, daarna de beste plek was en daar gaat hij dan tegenwoordig liggen slapen.
Mandu heeft van de week een poging gedaan om stiekem in bed te kruipen.
Ik voelde het bed bewegen en dacht dat er eentje op het bed was gesprongen, maar toen ik keek zag ik geen kat op het bed.
Was de slimmerd onder het dekbed gekropen en lag hij aan het voeteneind...mag niet!
Dus nu ligt hij dan maar op de stoel van Paul :-)
En Julian mag ze dan als hij naar bed gaat proberen in de keuken te krijgen LOL
 


1 opmerking:

Margriet zei

Ze vinden het gewoon supergezellig bij jou!