vrijdag 23 oktober 2020

Lockdown dag 216

 Uiteraard was het weer poetsochtend, oh ik mis Dilber toch wel heel erg (en mijn rug nog meer)...
Het plan was om na de lunch weer te gaan wandelen, maar het goot van de regen dus dat ging niet door.
Later toen het droog werd moest Paul helaas werken
 Bleken er ineens nieuwe strengere Federale maatregelen genomen te zijn hoorden we in het middagnieuws.
Die waren nog maar net aangekondigd of Wallonië kwam met nog strengere maatregelen.
Wij wonen in het laatste dorp voor de taalgrens, dus die moeten we ook maar uit ons hoofd leren, voordat we straks daar dingen doen die federaal wel mogen maar daar niet, ik word toch zo doodmoe van dit land...
 
En toen was het alweer vlieger/musicalavond en de musical vanavond was
Ik heb dat altijd al een heel mooi album gevonden en het staat ook nog ergens op zolder.
Op woensdag komt altijd de aankondiging van wat er vrijdagavond komt en de trailer zag er veelbelovend uit, dus ik was heel benieuwd.
Nou werkelijk FANTASTISCH! Wat een schitterende combinatie van theater en film; het was genieten van de eerste seconde tot de laatste.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik las al dat ze in Wallonië veel strenger zijn! Nou, van mij mogen ze hier in Nederland ook wel strenger worden, we lopen straks weer achter de feiten aan!

Jolande zei

Ja ik las het over Nederland, maar daar deden ze in de eerste golf ook al niet veel.
Je hoeft helemaal niet veel verstand te hebben om te zien dat het fout gaat, dus waarom ze niet sneller ingrijpen is mij een raadsel.
Vlaanderen staat enorm onder druk en nu komt de Vlaamse regering morgen bij elkaar voor verstrengingen, Joost mag weten waarom er federaal niets gebeurt.