vrijdag 2 oktober 2020

Lockdown dag 195

 Het vlotte vandaag voor geen meter en alhoewel we gisteren de woonkamer al gedaan hadden, duurde het erg lang voordat we klaar waren met poetsen.
Er kwam steeds iets tussendoor, zoals Delhaize.
Het miezerde toen die kwamen en daarom hebben we de tafel in de garage gezet en zijn we daar de boodschappen gaan wassen.
Vanavond was er geen musical, maar de Past & Present Tour show van Michael Ball
en laat ik nou een groot fan van hem zijn, dus ik heb twee uur achter elkaar zitten genieten.
Daarna heb ik ook nog Behind the Mask gekeken en ik wist zowaar wie er achter het masker zat van degene die eruit moest: Sam Bettens.
En dat is best knap al zeg ik het zelf, want zoveel Belgische artiesten ken ik niet.
Heerlijk, zulke muziekavonden.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Geen idee wie Michael Ball is!

Jolande zei

Engelse zanger en musicalster.
Misschien ken je hem van het duet You'll never walk alone, dat hij aan het begin van de zomer gezongen heeft met Capt. Tom Moore.