zondag 8 november 2020

Lockdown dag 232

 Morgen moet de auto naar de keuring, daar hoeven we gelukkig niet zelf naar toe, want onze garage gaat voor ons.
Het was wel een mooie gelegenheid om de auto weer eens te stofzuigen en te wassen en daar zijn Julian en Paul mee bezig geweest.

Alhoewel het mooi weer was zijn we niet weggeweest, want Paul moest ook nog voor Jasmine kijken naar welke (combi)oven het beste zou zijn en ook moest hij naar haar belastingen kijken, dat ze uit huis is wil niet zeggen dat je er minder werk aan hebt ROFLOL
Dat we niet weggingen was wel jammer, maar ergens kwam het me ook wel goed uit, want ik ben de hele dag bezig geweest met foto's en logjes. 
Ik wil deze hele lockdownperiode gedocumenteerd hebben, maar het kost wel  veel tijd en de dagen vliegen voorbij.
Op 1 november is de Gratitude Journal class van start gegaan tot nu toe ben ik er nog niet aan toegekomen om ook maar iets te doen...dat zeg ik tijd vliegt
 
 


1 opmerking:

Margriet zei

Tijd vliegt inderdaad!