vrijdag 27 november 2020

Lockdown dag 251

 Na het poetsen en werken konden Paul en ik tussen de middag niet gaan wandelen, want Delhaize kwam de boodschappen brengen tussen 13.00 en 14.00 uur.
Het werd ook steeds mistiger en tegen de tijd dat de boodschappen er waren was het helemaal grijs en geen lekker weer meer.
De boodschappen die naar binnen moesten hebben we gewassen en de rest laten we nog een paar dagen in de garage staan, daar is het nu net zo koel (of nog koeler) dan in de koelkast :-)
Paul heeft nog steeds de rouwkaart van zijn moeder niet gekregen, dus ik ging eens kijken of de post die vandaag had gebracht, maar mooi niet.
Wel lag er een pakje voor mij in de brievenbus, alvast een verjaardagskadootje van Margriet, dat was wel heel scherp op tijd.
Heel wat pagina's uit de Nederlandse en Engelse uitgave van The Country Diary van Edith Holden en een Assepoesterboekje, allemaal om mee te knutselen.
Ik ben er hartstikke blij mee!
Nadat we de Belgische boeren weer gesteund hadden door friet te eten, keken we naar de persconferentie.
Behalve dat de winkels, zwembaden en musea weer open mogen veranderd er niets.
Kerst en Oud/Nieuw mag alleen gevierd worden met de mensen waarmee je onder een dak woont, maar dat waren we toch al van plan.
Het journaal was om 20.00 uur nog niet afgelopen, maar het was musical tijd en vanavond was dat
Er was veel te veel ballet in naar mijn smaak; ik ben zo'n culltuurbarbaar die niet van ballet houd :-)
Maar het verhaal en de muziek vond ik wel mooi en de wisselende decors (van Parijs!) waren ook erg mooi gemaakt.

1 opmerking:

Margriet zei

Tja, ik vind het altijd lastig inschatten hoe lang de post het er over doet naar jou toe! Maar nu dan nogmaals......gefeliciteerd met je verjaardag :-)