dinsdag 17 november 2020

Lockdown dag 241

 Ergens heb ik het idee dat december nog 3 maanden weg is, maar het is nog maar 2 weken...
Om wat in de stemming te komen heb ik vandaag de Sinterklaas versiering neergezet
's Middags heb ik mijn twee mappen met Sinterklaasknipsels en inpakpapier tevoorschijn gehaald en ben ik aan mijn altered gouden boekje gaan werken.
 De post bracht de bestelling van de Hema en als het goed is zit daar Sinterklaas lekkers in.
Julian stuurde zijn verlanglijstje voor 5 december en Daphnes Diary stuurde een mail met een mooie oplossing voor de niet werkende kortingsbon, dus daar heb ik toen alvast wat kadootjes voor mezelf besteld.
Een hele dag dus in het teken van Sinterklaas en nog steeds heb ik niet het gevoel dat het al bijna zover is :-)



2 opmerkingen:

Margriet zei

Wij hebben besloten om pakjesavond over te slaan dit jaar omdat we het niet met de hele familie kunnen vieren :-( Maar we maken er wel een gezellige (spelletjes-)avond van met z’n viertjes.

Jolande zei

Ja het gaan andere feestdagen worden dan normaal.
Spelletjesavond klinkt gezellig, daar heb ik ook aan lopen denken.