donderdag 19 november 2020

Lockdown dag 243

 Het was vandaag weer een dag vol nuttige dingen :-)
Boven poetsen, Delhaize die boodschappen kwam brengen, boodschappen wassen en opruimen enz.
En ik ben bezig geweest met het repareren van de kijkkastjes en miniaturen
Nu moeten alleen nog glasplaatjes vervangen worden. 
Er moet nog ergens in huis een stapel zijn, omdat de Wegisweg van zulke kastjes is gemaakt, maar dan zonder de glasplaatjes, maar Paul heeft ze opgeruimd en weet niet meer waar ze zijn lol 
Maar de grootste schade is weer hersteld en daar ben ik wel blij om.
Ik had nog een poging gedaan om pompoenblokjes te bestellen en die zaten er deze keer keurig bij, dus maakte ik daar eerst pompoenpuree van en van een gedeelte daarvan heb ik een heerlijk pumpkinloaf gemaakt.


Net na het avondeten kregen we een telefoontje van Paul's zus dat zijn moeder overleden was (covid).
Ik had vijf minuten daarvoor Jasmine geappt of Paul haar al verteld had dat het slecht ging met zijn moeder en had net op send gedrukt of de telefoon ging.
Dat werd dus een telefoonavond voor Paul en daarna hebben we samen nog een hele poos zitten praten en lagen we heel laat pas in bed.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Gecondoleerd.

Bertiebo zei

Gecondoleerd, ook voor Paul

Judy zei

Ah gecondoleerd.

Marleen zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden!