maandag 30 november 2020

Lockdown dag 254

 Maandag is wasdag en ook al heb ik sinds Jasmine uit huis is een stuk minder was, de laatste tijd ben ik veel meer tijd kwijt met wassen dan anders.
De machine heeft regelmatig dat hij het water niet wegpompt en dan moet Paul dat via de voorkant weg laten lopen, waarna ik nog een spoelprogramma moet draaien en daarna nog centrifugeren.
Normaal hadden we natuurlijk allang een monteur laten komen, maar aangezien het ding het op deze omslachtige manier nog wel doet, wachten we daar nog even mee, maar handig is anders.
 
Maar tussen al het heen en weer geloop naar de wasmachine is het me gelukt om vandaag mijn Sinterklaas journal (altered book) af te maken!
Precies op tijd :-)


3 opmerkingen:

Margriet zei

Dat is wel lastig, een niet goed werkende wasmachine!

trompke zei

Wat een gedoe met die was. Maar zo verveel je je tenminste niet LOL. Dat Sinterklaas journal is erg mooi geworden zag ik net op Geknipt!
Je verjaardag is al geweest. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Maar dat zal ik binnenkort hier wel kunnen lezen denk ik.

Jolande zei

Er zijn handigere dingen :-) maar goed zolang het op deze manier nog gaat hoeft er geen monteur het huis in, dus gaan we nog wel even zo door.