zondag 29 november 2020

Lockdown dag 253

 Ik had het heel lang uitgesteld, maar nu was het toch echt de hoogste tijd om mijn haar weer eens te verven.
Vandaag dus geen wandeling, maar 'lekker' veel getut aan mijn hoofd.
Bij de kapper ga je zitten krijg je een cape om en beginnen maar, hier moesten we eerst van alles bij elkaar zoeken en heb ik mezelf "aangekleed" met oude handdoeken en een vuilniszak.
Paul doet er veel langer over dan de kapster, maar hij doet het wel heel nauwkeurig en tig tijd later kon ik dan met een hoofd vol verf een half uur gaan zitten lezen.
Gelukkig werd alles wat Paul deed nauwlettend in de gaten gehouden :-)
Nadat het verven klaar was heb ik Paul er ook gelijk maar een stuk af laten knippen en zo was onze middag helemaal gevuld :-)
Zo, ik ben klaar voor de feestmaand!

3 opmerkingen:

Margriet zei

Je kan het ook grijs laten worden ;-)

Jolande zei

Is wel erg trendy, want een hoop jongeren verven het grijs, maar ja ik heb nog nooit iets gedaan omdat het toevallig mode is, dus ook met mijn haar blijf ik gewoon lekker mijn eigen ding doen :-)

Margriet zei

Dat moet je ook zeker doen!