vrijdag 13 november 2020

Lockdown dag 237

 Af en toe heeft Delhaize aanbiedingen dat als je iets besteld je er nog eentje gratis krijgt en deze week bleek dat een pot bosbessen te zijn.
Na al het huishaten  leek het me wel weer eens leuk om wat te bakken en met zoveel bosbessen in huis viel de keuze op bosbessenmuffins.
Die zijn weer heel goed gelukt en smaken heerlijk!
Op het kanaal van The Show Must Go on was er vanavond een show waarin allemaal verschillende zangers en zangeressen nummers uit verschillende musicals zingen.
Dat is niet mijn ding dus heb ik die overgeslagen en gekeken naar Liefde voor Muziek, de special voor Rode Neuzendag en dat was heel mooi.
Daarna heb ik nog een poos zitten lezen tot Paul weer binnen kwam na het vliegeren :-)
 


2 opmerkingen:

Margriet zei

Wij hebben deze week weer naar Hamilton gekeken, bijna nog leuker dan de eerste keer!

Jolande zei

Die had ik graag in het echt in London gezien, maar daar is het (nog) niet van gekomen.
Ik heb wel eens online gekeken, maar ik kan er geen goede voorstelling van vinden.