zondag 13 februari 2022

Ikea pakketten in elkaar zetten

Bijna alle meubelen hebben we gekocht bij Ikea en omdat die ze natuurlijk heel goed ingepakt heeft, hebben wij alles onuitgepakt gelaten.
Dus staan er nu toch een redelijk aantal pakketten in het huis, maar gelukkig vinden we het allebei leuk om die in elkaar te zetten.
Vandaag hebben we dan ook hard gewerkt en veel gedaan, maar af en toe hielden we natuurlijk ook wel pauze en dronken we koffie/thee met uitzicht op de miradouro; echt helemaal geweldig.
We knutselden een eettafel en vier stoelen in elkaar
gingen daarna verder met het kleine bureautje voor Paul
twee ladenkasten voor mijn hobbyspullen
en een groot bureau voor mij.
Mijn hobbyhoek ziet er nu zo uit
en ik ben zo benieuwd hoe het er morgen uit zal zien als er daglicht is.
 
Paul maakte nog even een foto voor Nuno van hoe de geschilderde afdekplaten van de rolluiken er bij nacht uitzien: nou zo dus.

 

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Hoe bestaat het: leuk om Ikeaspullen in elkaar te zetten. Daar zullen heel veel mensen anders over denken, haha. Maar wat wordt het mooi!

Jolande zei

Ik weet het Bertie, maar ik vind het dus echt heel leuk en heb me er echt op lopen verheugen.
Moest ook nog aan jou denken tijdens het in elkaar zetten van de eettafel :-)
Opeens had ik een gezichtje in mijn handen, dus gelijk een foto ervan gemaakt, zodra ik weer mails kan versturen komt hij jouw kant op.