woensdag 16 februari 2022

Waterbed

 Vanmorgen zijn we eerst naar Leroy Merlin in PD gereden om daar een aansluitingstukje voor de kraan te kopen, want die bij het waterbed zat was te groot.
Hij paste wel op de buitenkraan, maar dat is steenkoud water en dan moet het bed een aantal dagen opwarmen.
Leroy Merlin had het niet, maar ze gaven ons het adres van een zaak waar ze het wel zouden moeten hebben.
Daar zijn we toen naar toe gegaan en inderdaad, ze hadden het.
We zijn weer naar huis gereden en daar gingen we verder met het bouwen van het waterbed.
In de beschrijving zaten heel veel fouten...gelukkig hebben wij al jaren een waterbed, weliswaar een hardside terwijl dit een softside  is, maar bij de verschillende verhuizingen hebben we gezien hoe het uit elkaar gehaald werd en weer in elkaar gezet, dus het was niet helemaal nieuw en vreemd voor ons.
Na heel wat vijven en zessen kon het beschermfolie erop en toen leek het meer of we een zwembadje aan het installeren waren :-)
Vanmiddag konden we eindelijk gaan vullen.
Ik heb ook niet stil gezeten als ik niet hoefde te helpen; eerst heb ik al mijn hobby spullen opgeruimd en daarna ben ik aan het ladenkastje voor het bureau in het kantoor begonnen.
Op een gegeven moment was het warme water op, dus moest het vullen wachten tot het weer opgewarmd was.
Maar toen kon de tijk aan de rand vast geritst worden en hadden wij helemaal zelf een waterbed in elkaar gezet!
Dat hebben we natuurlijk gelijk opgemaakt.
De nachtkastjes, lampjes en stoelen waren al in elkaar gezet, dus die hoefden we alleen maar even neer te zetten en nu is onze kamer ook klaar!


We zijn gaan eten op de food plaza en daarna zijn we langs het huurhuis gereden om wat schone kleren en toiletspullen op te halen, want nu het bed klaar kunnen we hier gaan wonen!

En daarmee is droom die 9 jaar geleden begon toen we dit stukje grond kochten, uitgekomen.
Paul en ik voelen ons heel bevoorrecht en zijn ontzettend blij met ons mooie huis op deze schitterende plek.



1 opmerking:

trompke zei

Geweldig! Gefeliciteerd met dit heuglijke feit! Eindelijk! Ik ben heel blij voor jullie! Het is prachtig geworden en ik hoop dat jullie er heel lang gelukkig mogen wonen!