woensdag 29 juli 2020

Lockdown dag 129

Ik was van plan om de hele dag te gaan knutselen, maar het werd zo'n dag dat er om de haverklap iets moest of was en van knutselen kwam weinig tot niets.
Er kwamen een aantal pakjes binnen vandaag, waaronder dit
 Paul kwam vragen of ik een koffer besteld had en ik had geen flauw idee waar hij het over had, dus ik naar buiten om te kijken.
Nee ik had geen koffer besteld, maar ik zag op de bon dat het van het bedrijf kwam waar we tuinfolie besteld hadden.
Ik denk zomaar dat iemand nu folie heeft i.p.v. een koffer :-)
We hebben gelijk gebeld en nee we gaan het niet naar het postkantoor brengen om terug te sturen.
Nu hebben ze een foto gemaakt en zullen ze kijken of we het kunnen houden of dat ze het op laten halen en waar de folie naar toe is, ik ben benieuwd.

Maar het leukste vandaag was dat we toestemming hebben om het kleine huis te bouwen in Capelas!!!

3 opmerkingen:

Margriet zei

Gefeliciteerd wat een leuk nieuws!

Chris zei

Van harte gefeliciteerd! Het koffertje is trouwens een kattenmandje, ik zag het bij Lief Lifestyle :)

Jolande zei

Chris we hadden het ook al gezien op de website van het bedrijf.
Er hoort een kussentje in te zitten, maar volgens mij heb ik dat in deze niet gezien.
We hebben verder niets meer gehoord van het bedrijf dus het staat rustig in de garage te wachten.