woensdag 29 juli 2020

Lockdown dag 130

Vrijdag schijnt het heel erg warm te worden, te warm voor ons om buiten te zijn en daarom heeft Paul morgen vrij i.p.v. vrijdag.
Vandaag stond boven poetsen op de agenda en zou het extra van morgen doorschuiven naar vrijdag, maar dat heb ik i.v.m. de hitte er vandaag maar bij gedaan, het was dus weer een poetsdag.
In de middag heb ik nog wel een nieuw journal in elkaar genaaid, ik ben van plan er nog een stel te maken.
 Omdat het brood op was en ik morgen graag brood mee wil nemen voor de lunch woog ik alle ingrediënten af en gaf ik het aan Paul, want die doet er altijd water bij...behalve vanavond...
En ook deze keer wilde het geen brood worden zonder water pffff
Nou dan moet hij zijn wekker maar zetten en morgenochtend vroeg er water bij gaan doen, want 's ochtends lukt hem dat beter dan 's avonds lol

5 opmerkingen:

Margriet zei

Hahahaha, jullie en brood bakken! Maar dit kan nog verholpen worden ;-)

Jolande zei

Ik voel me niet aangesproken :-)
Normaal gaat het goed, dan gooi ik alle ingredienten bij elkaar en doet Paul er 's ochtends vroeg water bij en zet het ding aan.
Maar doen we hetzelfde 's avonds, dan zet hij het ding alleen aan zonder water....

Margriet zei

Dit is nog maar de derde keer dat ik lees dat het fout gaat, dus het valt best mee LOL

trompke zei

Was het brood goed? :-)

Jolande zei

Ja het brood was nu weer goed, het scheelt enorm als je er water bij doet lol