woensdag 1 juli 2020

Lockdown dag 102

1 Juli vandaag, dus is hier in Belgie de zomervakantie begonnen en gelijk is het mooie weer ook over...
 Het is wel heel goed voor de plantjes, je ziet ze opknappen.
Toen ik vanmorgen beneden kwam keek ik recht tegen een slak aan die op het raam van de schuifpui geklommen was.
Dat was nog niet hoog genoeg, want een tijd later zag ik hem nog hoger op de muur en nog wat later ging hij het hoekje om (van het huis :-) ) daarna heb ik hem niet meer gezien.
 De eerste van de maand is ook altijd back-up dat voor mij en dat heb ik dus weer braaf gedaan en Julian en ik hebben boven gepoetst.
 Nadat we gepoetst hadden belde het bureau dat Dilber volgende week weer gaat beginnen.
Helaas heb ik moeten zeggen dat zolang er geen vaccin is we haar niet in huis kunnen laten, dus nu is er afgesproken dat ik tegen die tijd weer contact opneem.
Heel jammer, maar het is niet anders.
En dit beeld blijven we in ieder geval tot eind van het jaar zien!
Er is een bespreking geweest met veel mensen uit Brussel en Parijs en er is toestemming gegeven dat Paul in ieder geval tot eind van het jaar voor Parijs blijft werken én dat vanuit huis mag blijven doen!
En dat is natuurlijk hartstikke fijn.

1 opmerking:

Margriet zei

Ah, die vraag van mij is dus al beantwoord! Mooi dat Paul zo vanuit huis kan blijven werken!