zondag 3 oktober 2021

São Miguel Dag 32 Rustdag

Vandaag hadden we behoefte aan een dagje rust en daarom zijn we de hele dag thuisgebleven.
Gisteravond hadden we een badlaken buiten laten hangen over een paar stoelen heen en toen we vanmorgen in de woonkamer kwamen zagen we dat er een kattenpoes zich daar heerlijk op genesteld had.
Het miezerde vandaag, maar het was wel warm en op het terras konden we net onder het afdakje koffie drinken met pastéis de nata erbij.
We hebben de lijst met dingen die we nog voor het nieuwe huis moeten kopen eens bekeken en we hebben online vast wat dingen opgezocht die we kunnen bestellen als we weer thuis zijn.
Vanmiddag begon de zon te schijnen en zagen we achter het huis een hele flauwe regenboog.
Ook het eten was lekker makkelijk, ik had nog pasteitjes in de diepvries en wat sla.
Doordat we niet weggeweest zijn had ik bijna geen foto's en was ik daar dus ook zo klaar mee en toen heb ik verder wat tv gekeken op mijn labtop.
Ook wel eens lekker zo'n dagje.




Geen opmerkingen: