zondag 5 september 2021

De Bouw 1 september

 Toen Paul de avond voor we naar São Miguel vertrokken zijn pc uit deed zag hij nog net een mailtje binnenkomen met daarin nieuwe foto's van het huis.
Ik sliep al, dus ik zag ze pas hier, maar toen had ik alles al in het echt gezien :-)
 




In het voortuintje liggen tegels, zodat de auto daar straks op kan staan.















De trap op gaat nog wel, maar nu het nog zo open is vind ik het wel eng om naar beneden te lopen.












Het is heel raar om dit blogje te maken terwijl ik nu op een paar kilometer afstand zit i.p.v. bijna drieduizend kilometer.
 

3 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een mooie zonnebloemen ;-)

Jolande zei

Ik wist dat je dat ging zeggen :-)
Gelukkig kijken we eroverheen :-)

Margriet zei

Hahahahahahaha, ik kon het niet laten ;-)