woensdag 29 september 2021

São Miguel Dag 28 Woensdag is bouwoverlegdag

 Het is weer woensdag dus vanmiddag is er bouwoverleg en daarom zijn we vanmorgen thuis gebleven.
Ik moest nog caches loggen en wat andere dingen uitzoeken en Paul had ook nog genoeg te doen, dus de ochtend was zo om.
We hebben fijn op het terras geluncht en toen zijn we naar het huis gegaan.
Vier op een rij :-) Paul, Nuno onze architect, de bouwkundig inspecteur en de bouwer.
Telkens als we bouwoverleg hebben stopt er om 15.00 uur een bus voor de miradouro en komt er een groep toeristen uit die er een paar minuten mogen rondkijken.
Vervolgens rijdt de bus naar beneden en lopen ze allemaal achter elkaar naar beneden waar ze ook even bij het zwembad mogen kijken voordat ze weer verder gaan met de tour.
Het bouwoverleg duurde best weer een poos en daarna zijn we naar beneden gegaan om te zwemmen.
Ik heb het jaren 30 badpak uitgetest en dat zwom veel lekkerder als ik had gedacht.
Weer thuis hebben we vlug wat aardappels gepoft zodat die konden nagaren en toen ben ik gaan douchen, want ik had weer een hele vracht aan zeewierstukjes meegenomen.
Het weer was nog steeds erg lekker en we hebben dan ook fijn buiten kunnen eten.
Na Burger King van gisteren vandaag maar weer iets wat gezonder is.


Geen opmerkingen: