dinsdag 10 maart 2020

Parijs 10 maart

Vanmiddag ben ik weer Invaders gaan zoeken, nu in het eerste arrondissement en dat was heel succesvol.
 Als we onze straat helemaal uitlopen om naar Jardin des Tuileries te gaan kijk je recht tegen een zuil tussen het hekwerk aan, daar zit deze invader en we hebben hem nog nooit gezien.
 Deze zit een paar zuilen verderop...
Ik had gezien dat er op Place du Carrousel, waar de auto's onder het Louvre doorrijden 3 invaders moesten zitten en dat was ook zo.
 Deze kon ik jammer genoeg niet flashen want er was teveel tegenlicht.

 Bij de fontein van Moliere was ik ook al een paar keer geweest, maar deze invader wordt om de een of andere duistere reden steeds afgeplakt, vandaar dat ik hem nooit eerder zag.
Nu was hij redelijk zichtbaar, maar niet goed genoeg om te flashen.
 Dit kleintje zat aan de andere kant van de fontein: ook nooit eerder gezien...
 En deze vond ik de allerleukste van vandaag. Hij zit redelijk dichtbij ons huis, maar in dit straatje was ik nog nooit geweest.
 Behalve Invaders flashen heb ik ook nog een poos in Jardin des Tuileries gezeten.
 En wat later nog een poos bij het Louvre omdat Paul belde om een aantal dingen te overleggen.
Ik zag ook nog een paar slang deurknoppen.
 En toen ik via een voor mij nieuw straatje recht op onze Monoprix afliep viel het me op dat het stuk boven de ingang eigenlijk heel mooi is, dat zien we normaal nooit.


4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik weet niet of het aan jou of aan mij ligt, maar ik kan de meeste foto’s niet zien :-(

Jolande zei

Wat raar, ik zie ze zelf wel, maar ik heb het aan Julian gevraagd en die ziet ze ook niet. Na het eten zal ik ze opnieuw laden, misschien dat ze dan wel te zien zijn.

Margriet zei

Oké!

Margriet zei

Jaaaa, nu zie ik ze wel! Grappig dat je dan toch nog nieuwe invaders tegenkomt op plekken er waar je al vaak bent geweest!