dinsdag 31 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 10

Vandaag geen stressvolle verhuizing naar een ander appartement in Parijs, maar alweer de tiende dag in onze 'aanleunwoning'.
Julian stuurt nog wel steeds foto's van Maui en Mandu, maar ik ga ook regelmatig even naar ze kijken.
Julian was boven, dus zat Maui weer op tafel en keek me aan zo van zie me er maar af te krijgen...
 Mandu kruipt niet meer achter de tv, maar komt sinds vandaag naar het raam gerend als hij me ziet.
Op de hoek van de twee vensterbanken staat een rieten cirkel met 3 terracotta potjes waar kaarsjes in zitten. Zie ik die maffe kat met zijn bek een lontje pakken, een kaarsje optillen en dat vervolgens op de grond smijten...ze weten echt dat ik er niets aan kan doen :-)
 Nadat ik de katten had bekeken ben ik ook even gaan zwaaien naar de harde thuiswerker. :-)
 Toen zag ik dat aan die kant van het huis al heel veel lelietjes van dalen aan het opkomen zijn, dat zal straks een mooi gezicht zijn.
 In de middag was het tijd om een appeltje te eten en dat deed Paul even lekker in het zonnetje.
 Voor het avondeten wilde ik wat diepvrieserwtjes hebben, dus zette Julian een bakje op de vensterbank zodat ik kon zeggen hoeveel hij erin moest doen.
 En even later stond dat bakje dan voor mijn deur :-)
Vanavond hebben we lentecouscous gegeten met feta erin.
We hebben ontzettend veel geluk dat het zo koud is, want de zuivelproducten die we meegenomen hebben staan koeler dan in de koelkast en we kunnen alles dus opeten.

1 opmerking:

Margriet zei

Die katten zitten je gewoon uit te dagen LOL