dinsdag 24 maart 2020

Vanuit de 'aanleunwoning' dag 3

Ik slaap de laatste week niet zo goed en zo was ik vanmorgen al vroeg uit de veren.
Na het ontbijt ben ik eerst buiten een foto gaan maken van het beertje dat ik gisteravond voor mijn raam heb gehangen.
Er is een actie om beren voor het raam te zetten, zodat kleine kinderen ze kunnen zoeken tijdens een wandeling.
Kinderen willen vaak niet wandelen en dit is dan misschien een stimulans.
Ik vond het wel een leuk idee en gelukkig had ik in de doos voor geocacheruiltjes dit beertje zitten en omdat hij zo klein is heb ik hem voor het raam gehangen.
 Vaak zijn we in deze periode op reis en zien we niets van de bloeiende bomen en struiken, dus nu genieten we er helemaal van.


 We hebben ruimte genoeg om de benen te strekken zonder de straat op te moeten.
Dat hebben we dus ook gedaan.
Paul heeft een hele poos in de tuin zitten lezen, ik heb binnen zitten knutselen.
We zagen een lieveheersbeestje, ze brengen geluk en daar kunnen we allemaal wel wat van gebruiken op dit moment.
 We wilden het avondeten makkelijk houden voor Julian, dus bestelden we frietjes :-)
Hij bakt dat in de keuken en zet het dan voor de deur van mijn kamer neer. Vervolgens belt hij met de huistelefoon dat het er staat en dan pakken wij het.
Na een paar dagen koud eten met dit koude weer, smaakte dit warme eten extra lekker.
 Daarna belde Julian of ik kaneelijs wilde hebben en daar kon ik echt geen nee tegen zeggen.
Het was een heerlijke maaltijd.
Vanavond heb ik weer naar Tiare zitten kijken en nu ga ik mijn kamer weer verbouwen tot slaapkamer zodat ik lekker in bed kan gaan liggen lezen.

1 opmerking:

Margriet zei

Nou, dat hebben jullie goed geregeld met het eten ;-)
Leuk dat je ook met de berenjacht mee doet!